מה עושים בטיפול ברפואה סינית?

בטיפול הראשון אנחנו מנהלים שיחה כללית בה אני שואלת שאלות בנוגע לסיבה העיקרית בעיקבותה הגעתם אליי וגם בנוגע לנושאים נוספים הקשורים למצבכם הפיזי, ריגשי, התנהלות יומיומית.
אני אבחן את הדופק שלך ואסתכל על הלשון

במידה ויש בדיקות או חוות דעת של רופאים בנוגע לבעייתכם, אנא הביאו – זה רק יכול להשלים את התמונה

לאחר מכן מתבצע הדיקור באמצעות מחטים דקות מאוד באיזורים שונים בגוף. רצוי להגיע עם מכנס רפוי ונוח שמאפשר חשיפת הרגליים עד מעל הברך. המחטים נשארות על הגוף בין 20-45 דק'. משך הזמן הזה, לרוב שוכבים על המיטה ולרקע מוזיקה נעימה ומרגיעה. טיפול עורך כ-60 דקות, ייתכן והטיפול הראשון יהיה מעט ארוך יותר.

רוב האנשים מתארים את תחושת הזמן הזו כתהליך מרגיע שמשרה נינוחות על הגוף והנפש. לעיתים אפילו ניתן לחוש סביב חלק מהמחטים סוג של חמימות או  "מחט עובדת", "מחט מורגשת". ידוע שטיפול באקופנטורה מוריד מעט את לחץ הדם ועל כן, מרגיע את המטופל. אפשר וגם רצוי להירדם עם המחטים – זו השינה המתוקה ביותר ומחזקת את האפקט הטיפולי של הדיקור.

במידה ויהיה צורך, ינתנו גם צמחי מרפא. פורמולציה שמורכבת אישית לצרכי המטופל בפרט. הפורמולה תורכב על ידי חברת צמחים שמכינה מרשמים באופן פרטני לצרכי מטפלים ברפואה סינית. צמחי המרפא מאושרים על ידי משרד הבריאות ומפוקחים עד רמת ההכנה לפי התקנים הסטנדרטיים לתוספי תזונה בארץ.
הצמחים יועברו אל המטופל על ידי או על ידי חברת הצמחים, בהתאם לנוחות המטופל.

תדירות הטיפולים משתנה בהתאם לצורך הרפואי של הבעיה. יהיו בעיות שיצריכו בהתחלה 2 טיפולים בשבוע, ולאחר מספר טיפולים נעבור לטיפול פעם בשבוע.

אשמח לפגוש אתכם ולהזמינכם לריפוי הגופנפש

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *